Біздің кофенің негізін қалаушы Йоганн Якобс өзінің алғашқы дүкенін Германияның жандаған портты қаласы Бременде ашады. Кофе, шай, шоколад және піспенан сата отырып, ол өзінің міндеті — «тек ең үздік тауарды ақылға қонымды бағамен жеткізу» деп мәлімдейді.
Иоганн Якобс өзінің алғашқы кофе қуыратын орнын ашады. Ол Бремен қаласының тұрғындарына өзінің керемет дәмді әрі шебер қуырылған кофесін ұсынады.
Jacobs кофесі Германияның Балтық теңізі жағасындағы ең қымбат қонақ үйлерде, мейрамханаларда және шипажайларда қолжетімді бола бастайды. Сонымен қатар ол рекордтық трансатлантикалық кемелерде Америкаға өзінің алғашқы саяхатын жасайды. Таңдаулы кофе Атлант мұхитының екі жағындағы білгір кофе бағалаушыларға жеткізіліп отырады.
Иоганның 22 жастағы жиені Вальтер АҚШ-тан оралып, компанияға жаңа идеялармен жұмысқа кіріседі. Ол Jacobs кофесінің хош иісін алғаш рет бейнеленген талғампаз, көздің жауын алатын қаптаманы жасап шығарады. Ол брендтің алғашқы слогандары арқылы Jacobs кофесін адамдардың есінде қалдырады. Ол Германияда адамдардың үйлеріне балғын хош иісті кофені жеткізуге арналған машиналар паркін жасайды.
Соғыс уақытында Jacobs кәсіпорындары қирап, жеткізу қызметі тоқтағаннан кейін, соғыс аяқталған соң қалыпты кофе өндірісі ақыры қалпына келтірілді. Вальтерге жасыл кофе дәндері бар 12 қап алғашқы ресми соғыстан кейінгі тасымалды алатын сәт туады.
Вальтер Якобс брендтің барлық науқандары мен жарнамасына арнап аңызға айналған «wunderbar» слоганын. Jacobs-тың алғашқы ерігіш кофесі - Mocca Press - сондай-ақ 1957 жылы шығарыла бастады.
Вальтердің ұлы Клаус компанияға 1962 жылы жұмысқа кірісіп, жаңа өркендеу дәуірін бастауға көмектеседі, жаңа өнімдерді, қаптаманы және жаңа нарықтармен байланыс құралдарын енгізеді. Jacobs компаниясының танымал «ара» түрінде безендірілген аңызға айналған VW Transporter көлік паркінің автофургондары қалалардың ажырамас көрнекіліктеріне айналды.
Krönung кофесі адал жанкүйерлері бар таңдаулы кофеге айналды. Ол Шығыс Германияда тұратын жақын адамдар мен достарға сыйлық қаптамаларында махаббатпен жіберілді. 1973 жылы келесі 12 жылда Jacobs-тың жарнама науқандарының аңызға айналған бейнесі болатын Зоммер ханым келеді.
1982 жылы Клаус Якобс кофе брендтін сүйікті швейцариялық Suchard шоколад бизнесімен біріктіреді. Отбасылық компанияның жаһандық брендке айналуының бастапқы жолы.
1990 жылы Jacobs компаниясы Philip Morris компаниясына сатылды, нәтижесінде Kraft Jacobs Suchard брендінің бөлігі болады. Jacobs компаниясы нағыз сапалы кофені бұрынғы Кеңес Одағы, Таяу Шығыс, Африка және Орталық Америка елдеріне ұсынып, жаңа нарыққа кіреді.
Kraft Foods компаниясы Mondelez International Inc. компаниясына айналады және create Jacobs Douwe Egberts (JDE) компаниясын құру үшін Sara Lee компаниясымен жаңа бірігу бөлігі ретінде өзінің кофе бөлімшесін бөліп шығарады.
Jacobs бренді басты брендтің күшті фирмалық стиліне сәйкес үйлестіріледі. Оны осы күнге дейін 50 жыл бұрын пайда болған алтын тәж безендіріп тұр. Ол осы күнге дейін адамдарға ерекше дәмнен ләззат алуға мүмкіндік беру үшін әдеттегі жағдайларды құлпыртады.
JDE компаниясы 2020 жылдың мамырында Амстердамда тіркелген JDE Peet’s компаниясын құру үшін Peet’s Coffee компаниясымен бірігеді.
*Жеткізушілерді іріктеуге жауапты қарау — кофе өсірілетін аймақтардағы фермерлер мен халықтың өркендеуіне көмектесу біздің мақсатында оң ықпал беруіміздің бір жолы.